Showing posts with label ideas. Show all posts
Showing posts with label ideas. Show all posts

Thursday, November 3, 2011

poketto

poketto

i can say that this bag is 90% designed by me \(^O^)/
i like the wood handle and the PIEKEBOE pocket from ELOLEO tutorial.
this bag can be style as a sling bag or a tote bag.

tomorrow is my birthday!
it's suppose to be my happy day!
oh! i think i want to give a presents to 4 of Journalbenang followerlah
so, i will pick it randomly ya.
thanks for your support dear!



Monday, June 13, 2011

idea 2

it's all about 'tie n knot'!


Nautical headband by Presser Foot

thread arts by fraufertig

***************
i tought of combining,


+


what say u?

Friday, April 15, 2011

intai-intai

atul, meh tengok, sikit aje arr....
prototype for my next design project

yatta! "\(^O^)/"

Wednesday, April 13, 2011

idea oh idea

credit

design proses untuk apa2 pun sama. kalau dulu tunggang-langgang mencari idea nak siapkan projek studio, then bila start mengajar...tunggang-langgang student nak present their best ideas pada kita pulak...hehehe...

bagi saya, idea tak akan datang bergolek, atau melayang kerana idea bukanlah objek yang berbentuk bulat atau pipih macam kertas. Pengumpulan maklumat sangat2 penting dan saya suka! i likeeeeee gitu. (^__^).

untuk mendapatkan idea, selain dari buku@magazine yang ada atau dari senarai2 link yang ada diblog ini, saya sangat suka menjengah di blog2 ini yang bukanlah secara langsung bercerita tentang beg:
credit


mari menjengah dan menipiskan poket!

credit



Thursday, April 7, 2011